LIGA U NIKO

Ligi cs-1.6


#1 2011-04-19 11:33:12

niko

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-19
Posty: 23
Punktów :   

REGULAMIN

LIGA U NIKO
KONTAKT DO NIKO gg :35663297

1. Postanowienia ogólne

1.1. LIGA U NIKO
1.2. W lidze mogą wziąć udział drużyny złożone z minimum 5 max 8 graczy posiadających platforme STEAM jak i NON/STEAM
1.3. W turnieju weźmie udział 8 drużyn,
1.4. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego nieprzestrzegania,

§2. I. Faza Grupowa

2.1. Drużyny w I. Fazie turnieju zostaną podzielone na 2 grupy po 4 drużyny w każdej, ( A-B )
2.2. Mecze gramy na zasadzie BO1 MR15, mapę wylosowaną przez admina turnieju.
2.3. W razie remisu, każda drużyna otrzymuje po 1 punkcie.
2.4. Mapy obowiązujące w tej fazie to: de_dust2, de_inferno, de_train, de_nuke, de_tuscan, de_cbble, de_mirage
2.5. Do następnej połfinalu z każdej grupy wychodzą 2 drużyny, ( razem 4 drużyn )

§3. II. Półfinał i Finał

3.1. Pólfinały i Finał opiera się na systemie Single-Elimination, czyli przegrasz ?, odpadasz.
3.2. W razie remisu gracie dogrywkę na innej mapie ustalonej przez admina turnieju
3.3. Mecze gramy na zasadzie BO3 MR15
3.4. Admin wybiera 3 mapy przed meczem 1.TBA 2.TBA 3.TBA(GRAMY TYLKO W PRZYPADKU REMISU)
3.5. Mapy obowiązujące w tej fazie to: de_dust2, de_inferno, de_train, de_nuke, de_tuscan, de_cbble, de_mirage

§5. Cheaty, bugi, etc.

5.1. Za używanie wszelkiego rodzaju programów ułatwiających rozgrywkę drużyna zostaje zbanowana z ligi,
5.2. Za wykorzystywanie bugów w grze/mapie drużyna będzie ukarana punktami karnymi (-/+ 3 pkt. na konto przeciwnika),

§6. Gracze

4.1. Każdy gracz może grać tylko w jednym klanie w danej odsłonie turnieju,
6.2. Gracze muszą być czyści wszelkie zgłaszania na blacklist będą dokładnie sprawdzane,
6.3. Gracze zbanowani w innych ligach, turniejach, serwerach publicznych za używanie wszelkiego rodzaju wspomagaczy nie mogą brać udziału w turniejach NIKO LAGUE


§7. Zmiany w składach

7.1. Zmian w składzie można dokonywać tylko w czasie trwania "okienek transferowych" po zakończeniu poszczególnych faz turnieju.
7.2. Aby dokonać wymiany należy założyć temat w którym podać nick gracza usuwanego oraz dodawanego
7.3. Gracz "wydalony" ze składu nie może być ponownie do niego dodawany w danej edycji turnieju,


§8. Konfiguracja serwera

8.1. Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być wgrana konfiguracja esl5on5pol.cfg
8.2. Za konfiguracje serwera odpowiada drużyna udostępniająca serwer,
8.3. Za złą konfiguracje serwera gospodarz będzie ukarany walkowerem na rzecz rywala.
8.4 Opcja ftb może zostać wyłączona.

§9. Pauzy

9.1. Każda drużyna może użyć 1 pauzy na każdej z rozgrywanych map,
9.2. Pauzę można włączyć na samym początku rundy lub pod koniec rundy,
9.3. Pauza nie powinna trwać dłużej niż 4 minuty (maksymalny czas trwania pauzy to 5 minut)

§10. HLTV oraz Dema

10.1. Na każdym meczu powinno być zamówione HLTV,
10.2 Jeżeli dana drużyna zażąda linku do HLTV/DEMA , druga drużyna, która zamówiła ma obowiązek wstawić do 30min
10.3 Jeśli jest HLTV, nie trzeba kręcić demek.

§11. Walkowery

11.1. Gdy nie będzie kontaktu z jednym z klanów do końca wyznaczonego czasu przeciwnik wygrywa walkowerem.

§12. Zachowanie graczy

12.1. Wszystkie osoby biorące udział w turnieju proszone są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników,
12.2. Za obrażanie innych graczy na forum lub w czasie meczu drużyna którego gracz nie potrafi się zachować zostanie ukarana punktami karnymi (-/+ 3 pkt. na konto przeciwnika),


§13. Ustawienia gracza

13.1. W rozgrywkach Cobalt Cup obowiązują dane ustawienia:

- color depth (głębia kolorów) 32bit
- ex_interp 0.01-0.03
- rate 20000-25000
- cl_cmdrate 80-101
- cl_updaterate 80-101
- cl_cmdbackup 2
- cl_showevents 0
- cl_pitchspeed 225
- cl_movespeedkey 0.52
- cl_pmanstats 0
- cl_lc 1
- cl_lw 1
- gl_max_size ≥ 256
- gl_monolights 0
- gl_picmip 0
- gl_playermip 0
- gl_polyoffset 0.1 lub 4
- s_show 0
- s_a3d 0
- d_spriteskip 0
- fastsprites 0
- lightgamma 2.5
- texgamma 2.0

Zabronione jest używanie +duck na scrollu. Modele CS:CZ są dozwolone.

13.2. W przypadku złych ustawień, drużyna zostanie ukarana od -2 do -6 pkt/rund
(Zależy to od stopnia przekroczenia ustawień)

§14. Spóźnienia

14.1. Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5, ( dozwolone jest dojście gracza podczas rozgrywanego meczu )


§15. Media z meczu

15.1. Clan Lider drużyny musi wykonać screen status, a także wyniki każdej z ćwiartek po zakończeniu 15. rundy. Za brak jakiegoś ze screenów -2pkt. Dodatkowo, każdy gracz musi posiadać ss smoke z tabelą.

16.1. Powyższy regulamin został stworzony przez nikolague i zabrania się kopiowania regulaminu.
16.2. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu ( o każdej zmianie gracze zostaną powiadomieni )

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.naszepowolanie.pun.pl www.merganor.pun.pl www.silkroadoferty.pun.pl www.super-bakugan.pun.pl www.grafikaanime.pun.pl